Klachten en retourneren
Klachten
Helaas kan het wel eens voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Fouten maken is natuurlijk menselijk. Wij hopen dat je ons op de hoogte brengt van je klacht, zodat wij samen kunnen kijken hoe wij het naar ieders tevredenheid kunnen oplossen. Je kunt ons bereiken door te bellen met 023-5400952 of te mailen naar service@dekaartenmakers.nl.
Mocht wij er onverhoopt niet uit komen, dan kun je het geschil aanmelden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Retourneren
Herroepingsrecht
U heeft als klant de mogelijkheid om binnen 14 dagen een overeengekomen koop* te ontbinden, zonder opgave van redenen.
De koop dient binnen deze 14 dagen retour gemeld te worden. Dit kan per mail: service@dekaartenmakers.nl
De termijn van 14 dagen gaat in op de dag nadat u als klant of een derde (niet de vervoerder) het product/de producten heeft ontvangen.
De regel is dat u als klant eerst 14 dagen heeft voor het melden van retour, na deze melding heeft u nogmaals 14 dagen voor het retourneren zelf.
De Kaartenmakers zullen binnen 14 dagen over gaan tot terugbetaling, mits het product in goede orde is ontvangen.
* Zie voor aanvullende informatie: Uitsluiting herroepingsrecht
Kosten retour sturen bij herroepingsrecht
Als u gebruik wilt maken van het herroepingsrecht zullen alleen de kosten van het terugsturen van uw bestelling voor uw rekening zijn. De Kaartenmakers
zullen na het in goede orde retour ontvangen van uw bestelling (producten dienen ongebruikt en in originele verpakking te zijn), zo spoedig mogelijk het
door u betaalde orderbedrag terugbetalen (uiterlijk binnen 14 dagen)
Uitsluiting herroepingsrecht
Het herroepingsrecht is zonder meer uitgesloten voor producten:
a. die door De Kaartenmakers tot stand zijn gebracht overeenkomstig
specificaties van Klant (bijv. Kerstkaarten, Geboortekaartjes
of andere kaarten met persoonlijke, voor akkoord gegeven indruk);
b. die duidelijk persoonlijk van aard zijn.
Beschadigde producten
De Kaartenmakers doen altijd hun uiterste best om er voor te zorgen dat uw bestelling in goede orde en staat bij u aankomt. Het kan natuurlijk onverhoopt
altijd een keer gebeuren dat de bestelling beschadigd aankomt.
Als uw bestelling inderdaad beschadigd is aangekomen, dan vragen wij u zo snel mogelijk een foto te maken en die te mailen naar service@dekaartenmakers.nl
met daarbij een korte omschrijving van het probleem, uw naam en ordernummer. De Kaartenmakers zullen dan zo spoedig mogelijk u mail beantwoorden en u
op de hoogte brengen van de acties die wij van De Kaartenmakers zullen ondernemen om u als klant te compenseren.
Bezorging
Voor de verzending van de producten maakt De Kaartenmakers uitsluitend gebruik van gerenommeerde transportbedrijven, zoals Postnl en DHL.
De Kaartenmakers kan niet aansprakelijk gesteld worden voor vertraging in de levering van producten, indien deze veroorzaakt is door deze bedrijven.
De Kaartenmakers zal in onverhoopte gevallen haar best doen om de vertraging tot een minimum te beperken en Klant middels relevante informatie op de hoogte houden.
Voor de volledige versie: zie de Algemene voorwaarden van De Kaartenmakers
Retourgegevens
De Kaartenmakers
t.a.v. retouren
Wateringweg 50
2031 EJ Haarlem